Vi ser fram emot - Scribblenauts

Scribblenauts till Nintendo DS gjorde många imponerade på E3 iår. För mig är det bland de spel som jag ser fram mest emot. Deras koncept är unikt, nytänkande och kreativt. Då menar jag nytänkande på det sätt som deras funktion används.

Vad är det speciella med detta spel kanske ni undrar? I Scribblenauts löser du olika "pussel" och tar dig igenom olika banor och hinder genom att själv bestämma vilket föremål du behöver vid just det hindret. Du skriver in på din DS t.ex "Bike" och vips så trillar en cyckel ner på skärmen.

Jag föll direkt för idén och längtar till att få sätta tänderna i detta lir.


Kommentarer
Postat av: pehå

skriv gärna vem som göra alla inlägg? :) exakt ALLA!

2009-07-26 @ 00:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0